Elementy metody „Kinezjologii edukacyjnej” Denisona

Dziś na zajęciach dowiedzieliśmy się, że woda jest bardzo ważna dla funkcjonowania organizmu człowieka – aktywizuje mózg i pozwala lepiej myśleć i szybciej zdobywać różne umiejętności i wiadomości. Każdy z nas na początku zajęć wypił kubek wody, by lepiej zapamiętać zajęcia. Później nadszedł czas ćwiczeń ruchów naprzemiennych (np. dotykanie prawą ręką lewego oka, ucha, kolana…), masażu uszu i ćwiczenia „leniwej ósemki” w powietrzu i na kartce. Następnie ćwiczyliśmy rączki wycinając ósemkę – okazało się, ze po przecięciu jej w najwęższym miejscu, powstały dwie kropelki wody! Na koniec badaliśmy i eksperymentowaliśmy z wodą. Odkryliśmy, że jest bezbarwna, nie ma zapachu, ani kształtu (przybiera kształt pojemnika do którego zostaje wlana). Sprawdziliśmy też co się w niej rozpuszcza, a co nie! A później pobiegliśmy na zajęcia z Przedszkoliady po których wypiliśmy znów po szklance wody.